Prowadząc i rozwijając biznes powinieneś go promować i mówić o nim w odpowiednich miejscach. By dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, warto wziąć pod uwagę odpowiednie kanały i formy dotarcia do nich z tym, czym się zajmujesz. Każda branża jest specyficzna i rządzi się swoimi prawami. Istotne jest, by wykorzystać potencjał Twojej firmynarzędzia, które dostarczą Ci możliwości dotarcia i nawiązania interakcji z odbiorcami.

Consulting marketingowy

Współpracując przez lata z różnymi markami i mając do czynienia z różnymi formami marketingu wiemy, że podstawą wszelkich działań są INTERAKCJE. Biznes to nie tylko liczby, wykresy i statystyki, to przede wszystkim LUDZIE. To dla nich oferujesz swoje produkty i usługi. To ich problemy rozwiązujesz i potrzeby zaspakajasz. To oni podejmują decyzje zakupowe. Te zaś zapadają w różnych momentach, miejscach i.. stanach emocjonalnych.

By mieć na nie wpływ, warto zadbać o atmosferę spotkań, ich częstotliwość i profesjonalizm. Być może Twój odbiorca zobaczy Cię w wyszukiwarce, na Facebooku, a może podczas któregoś z eventów na żywo? Gdziekolwiek się to stanie, warto być przygotowanym. Warto prezentować się najlepiej, jak tylko potrafisz i dawać najwyższej jakości wartości, których może potrzebować odbiorca. Nawet jeśli nie dziś, to jutro – dzięki odpowiednim działaniom z Twojej strony będzie wiedział, gdzie Cię znaleźć.

consulting marketingowy

Consulting marketingowy dla firm 

Twój potencjalny klient. Kim jest, gdzie bywa, jak do niego dotrzeć? Które wybrać kanały? Po jakie treści sięgnąć? O czym pisać, mówić, w jaki sposób go obsługiwać? To wszystko jest istotne w trosce o Wasze dalsze relacje. Czy będzie zadowolony? Czy wróci? Czy poleci Cię innym? Dziś biznes to nie jest jednorazowa sprzedaż i “do widzenia”.

Dziś, poza docieraniem do jak największej liczby odbiorców i pozyskiwaniem nowych klientów ważne jest też dbanie o tych dotychczasowych. Dla wszystkich zaś należy zapewnić treści, usługi i produkty na najwyższym poziomie. W formie, która zaspokoi ich potrzeby, pragnienia i zapewni pożądane emocje. W postaci rozwiązań na ich bolączki i trudności, za których dostarczenie będą Ci wdzięczni i z pewnością zechcą wrócić ponownie.

Czy consulting marketingowy jest dla Ciebie?

Consulting marketingowy jest dla Ciebie, jeśli:

  • Chcesz mieć więcej Klientów, zamówień, zleceń
  • Zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z Klientami
  • Brakuje Ci pomysłów na sposoby docierania do odbiorców
  • Nie wiesz jak spójnie prezentować to, czym się zajmujesz
  • Chcesz zadbać o swój ekspercki wizerunek w branży

Konsultacje marketingowe w Twojej firmie

Zapraszamy Cię do skorzystania z konsultacji, które pozwolą:

  • Przyjrzeć się i wyodrębnić Twoich odbiorców i potencjalnych Klientów
  • Zadbać o wizualny odbiór Twojej firmy i  tego, czym się zajmujesz
  • Usprawnić komunikację w firmie i przy obsłudze Klientów
  • Wybrać kanały, przez które dotrzesz do większego grona
  • Zaplanować działania, które zwiększą Twoją widoczność
  • Rozwinąć Twój biznes, dzięki wykorzystaniu marketingu interakcyjnego

Chcę umówić się na konsultacje

Jolanta Ambrożewicz PROMOTIQ - wsparcie marketingowe i copywriting