Dzięki dzieleniu się z odbiorcami wartościowymi treściami budujesz wizerunek eksperta oraz relacje, które pozwalają na większe zaangażowanie w Twoją działalność. Dajesz wartość, wspierasz, zyskujesz zaufanie. Zyskujesz lojalnych klientów, którzy z chęcią wracają i polecają Cię innym.

Content jest jak kuszący wiewiórkę orzeszek. Zachęcający, smaczny i zaspokajający jej potrzeby.

Content marketing w firmie

Content marketing to obecnie najbardziej skuteczny obszar działań związanych z promocją działalności firm. Content marketing umożliwia bycie bliżej czytelników oraz budowanie głębszych relacji z odbiorcą. Dzięki zaspokajaniu ich potrzeb i rozwiązywaniu problemów, które posiadają zyskujesz w ich oczach zaufanie i stajesz się bardziej rozpoznawalny. Dzięki działaniom opartym na dzieleniu się wartościowymi treściami dbasz o pozycję ekspertadoradcy swych potencjalnych, jak i przyszłych klientów.

Content marketing to strategiczne działania przynoszące długofalowe skutki. Dzięki pokazywaniu swych wartości i specjalizacji w swojej dziedzinie, zmniejszasz dystans i zachęcasz do skorzystania właśnie z Twojej oferty. Pozytywny odbiór Twojej marki, produktów czy usług odbywa się niejako z inicjatywy samego klienta, który szuka wskazówek z Twojej branży. Dzięki zastosowaniu odpowiednich treści i przekazów możesz docierać do osób, które jeszcze nie wiedzą, że potrzebują Twego produktu, czy usługi, ale ich edukowanie pozwoli Ci na zaproszenie ich do współpracy i skorzystania z Twoich usług. Zanim nawet pomyślą o konkurencji, bo Ty od dawna będziesz tuż obok.

content marketing w firmie

Content marketing i jego cele

Wykorzystywanie działań content marketingowych, służy przede wszystkim:

  • Budowanie świadomości marki
  • Pozyskiwanie nowych konsumentów, klientów
  • Budowanie pozycji eksperta
  • Sprzedaż produktów, usług
  • Budowanie świadomości produktu
  • Zwiększanie ruchu na stronie internetowej
  • Wzmocnienie pozycjonowania marki, produktu w sieci (wyszukiwarce Google)
  • Wzrost zaangażowania użytkowników

Jeśli chcesz zrealizować któreś z powyższych celów, postaw na content. Nie bez powodu od lat w marketingu funkcjonuje stwierdzenie “Content is the King”. Dając ludziom wartość, dzieląc się swoją wiedzą zyskujesz w ich oczach i… ułatwiasz sobie życie. Dzięki zasobom, które gromadzisz w postaci treści zyskujesz więcej czasu, mogąc chociażby odesłać klienta do artykułu, instrukcji itd.To jest naprawdę bezcenne, gdyż zamiast ponownie wyjaśniać tę samą kwestię np. telefonicznie, w kilka sekund podajesz rozwiązanie w postaci np. linku na tacy.

Dzielenie się wartościowymi treściami to najlepszy sposób na budowanie trwałych relacji z odbiorcą. Skorzystaj z tej wiedzy i podziel się swoją, zyskując przewagę i lojalnych klientów.

Edukacja w zakresie content marketingu

Marzy nam się, by jak najwięcej ambitnych, utalentowanych i przedsiębiorczych osób rozwijało swoje biznesy i siebie, czerpiąc z tego mnóstwo satysfakcji.

Dlatego też, znając korzyści z prowadzenia tego typu działań pragniemy pokazywać JAK to robić, także w zakresie własnych, samodzielnych działań. Jeśli posiadasz pracowników, być może warto ich przeszkolić w tym zakresie, by mieć własnego “contentowca” pod ręką, niż zlecać to zewnętrznej firmie? Jesteśmy za każdą formą poszerzania horyzontów i rozwoju umiejętności, dlatego podpowiadamy i oferujemy szkolenia w tym zakresie.

W myśl turkusowych rewolucji, które są nam niezwykle bliskie, umożliwienie uwolnienia swej kreatywności zespołowi niezwykle buduje i prężnie rozwija Twoją firmę.

Content marketing w Twojej firmie

Już dziś możesz skorzystać z wszelkich umieszczanych na naszym blogu wskazówek i porad, by rozwijać swój biznes. Jeśli potrzebujesz wsparcia w postaci pisania treści na zlecenie – możesz skorzystać z naszych usług copywritingu. Jeśli zaś nie masz pewności, które działania będą odpowiednie przy Twojej branży, możesz umówić się indywidualne konsultacje. Jesteśmy tu, by Cię wspierać, zapraszamy do KONTAKTU.