Wizerunek firmy jaki zapamiętają Twoi Klienci ma niezwykle istotne znaczenie. Od tego jak zadowoleni wyjdą ze spotkania z Tobą, Twoją siedzibą, Twoimi pracownikami zależeć będzie to, co powiedzą innym.

Czy wrócą? Czy ponownie skorzystają z Twoich usług i polecą Cię wśród swoich znajomych jak i nowo poznanych osób? Tak wiele dziś zależy od relacji międzyludzkich, od opinii, poleceń i godnych zaufania wskazówek.

Na wizerunek firmy, czyli to w jaki sposób jesteśmy odbierani i jakie wrażenia powodujemy w umysłach naszych klientów, czy kontrahentów składa się wiele elementów.

Wizerunek firmy i jego elementy

Jakie czynniki mają znaczenie w kontakcie z Tobą i Twoją siedzibą (także) w sieci?

  • Łatwa do zapamiętania nazwa
  • Spójna identyfikacja wizualna
  • Przyciągające treści i komunikaty

 

  • Atrakcyjna strona www
  • Szybki kontakt przez stronę internetową, fanpage
  • Aktualne informacje na stronie
  • Wartościowe treści w postaci poradnika lub bloga

 

  • Jakość oferowanych towarów i usług
  • Sposób obsługi klienta i budowania relacji
  • Zaangażowana obecność w mediach społecznościowych
  • Dress-code pracowników
  • Obsługa posprzedażowa

Zastanów się na jakim poziomie są powyższe elementy w Twojej firmie? Czy i w jaki sposób dbasz o relacje z klientami? Jakie wartości im dajesz? Jakie potrzeby zaspakajasz i jakie problemy rozwiązujesz? Jakie emocje wzbudza w nich Twój produkt czy usługa? Czy w odpowiedni sposób komunikujesz swoją ofertę? Czy Twoi Klienci czują się u Ciebie swobodnie? Czy wracają? Czy z chęcią polecają Cię innym?

Zastanów się nad tym uczciwie, a zyskasz wskazówki dotyczące tego, nad którymi obszarami warto popracować.

Czasem warto tylko i aż:

  • Wejść w buty Klienta i zastanowić się nad jego potrzebami, problemami, sposobem bycia i tym gdzie bywa, co lubi…
  • Spojrzeć na swoją firmę z lotu ptaka, wyłapując słabe punkty i znajdując sposoby na ich poprawę.

Często wystarczy wprowadzić kilka drobnych zmian, które sprawią, że Twój klient poczuje się wyjątkowo, a pracownik z większym entuzjazmem podejdzie do swoich zadań. Czasami trzeba zmienić więcej, ale na spokojnie, małymi krokami.

Wspieramy firmy w dostrzeganiu i ulepszaniu takich elementów oraz tym, by mogli dotrzeć ze swoją ofertą do szerszego grona. Szczególnie dzięki odpowiedniej prezentacji swojej działalności oraz dzieleniu się wartościowymi treściami z odbiorcami.

Możesz liczyć na nas w zakresie usług copywritingukonsultacji marketingowych. Jesli masz jakiekolwiek pytania – skorzystaj z dogodnej formy kontaktu. Zapraszamy też do zaglądania na bloga, w którym dzielimy się zdobytymi doświadczeniami i wiedzą w tym zakresie.