Chcesz zyskać pozycję eksperta w branży i rozwijać swój biznes?
Chcesz, by Twoi Klienci Ci ufali, byli zadowoleni i polecali Cię innym? Chcesz zwiększać ilość zamówień i budować wizerunek specjalisty w swojej branży? Chcesz korzystać z ogromu możliwości jakie daje obecność w Internecie i prezentowanie tam wartościowych treści?
Przygotowujemy teksty na stronę www, blog, do artykułów branżowych, czy materiałów edukacyjnych.
Dziś największy wpływ na prezentowanie się w roli eksperta w swojej dziedzinie ma content marketing, czyli marketing treści. Takich, które przybliżają Twoje działania i to, czym się zajmujesz, ale przede wszystkim rozwiązują problemy odbiorców, są im potrzebne, przydatne i przez nich poszukiwane. To dzięki odpowiadaniu na ich pragnienia, wzbudzaniu emocji i byciu niejako bliżej budowane są relacje, które owocują zaufaniem i lojalnością. To nie tylko teksty na stronę www, to o wiele więcej. Często wiąże się to chociażby z sukcesywnym prowadzeniem firmowego bloga.
Jeśli chcesz docierać do swoich odbiorców poprzez dostarczanie im ciekawych wskazówek, branżowej wiedzy i pomocnych porad znalazłeś się w odpowiednim miejscu.
Dobrze, że jesteś! Możemy wspierać Cię w przygotowywaniu wartościowych treści:
- na stronę internetową,
- artykułów branżowych,
- wpisów blogowych
- do mediów oraz ofert,
- materiałów edukacyjnych,
Ty będziesz mógł się zajmować nadal tym, co najważniejsze – pracą z kolejnymi klientami, korzystających z Twoich usług.
Firmowa strona internetowa – Twoje miejsce w sieci
Dziś posiadanie własnej strony internetowej, adresu e-mail oraz spójnego systemu identyfikacji wizualnej to podstawa. Wiele firm i instytucji nie może istnieć już tylko stacjonarnie. Dla ogromnej części z nich to główne źródło pozyskiwania i kontaktowania się z odbiorcami.
Firmowa strona internetowa to Twoja siedziba w wirtualnym świecie. To miejsce, w którym są najważniejsze informacje o Twojej działalności. To miejsce, w którym wszystko co w nim gromadzisz stanowi Twoją własność. Wszelkie treści, fotografie, przekazywane odbiorcom wartości i ogrom Twej specjalistycznej wiedzy są w jednym, należącym do Ciebie miejscu.
Możesz i warto, żebyś się tym dzielił także w mediach społecznościowych, ale posiadanie własnej strony internetowej daje Ci niezależność od zewnętrznych platform. Gdybyś opierał się jedynie na profilu, powiedzmy na Facebooku, a pewnego dnia z różnych powodów został on zablokowany zostałbyś… z niczym. Poza stresem.
Internet to narzędzie do komunikacji z Klientami, wymiany informacji z kontrahentami, a także często również realizacji zamówień.
To przez wyszukiwarkę w dużej mierze klienci szukają naszych produktów czy usług. To w niej sprawdzają opinie i polecenia nawet od zaufanych osób weryfikując oferty z własnymi potrzebami.
Jeśli chcesz, by na Twojej stronie internetowej znalazły się zachęcające, profesjonalne teksty – zapraszamy do współpracy. Tutaj możesz wysłać zapytanie o wycenę copywritingu.
Wizerunek firmy w sieci – teksty na stronę www
By przedstawić Klientom oferowane usługi musimy być tam gdzie oni – w Internecie.
Jest tam też nasza konkurencja, którą wyprzedzić możemy jedynie przykuwając rozproszoną uwagę Klienta i zachęcając go do skorzystania właśnie z naszych propozycji.
Podpowiemy Ci, jak docierać do nowych klientów, dbać o obecnych i co zrobić by Twoja praca była jeszcze bardziej produktywna. Zadbamy o Twój wizerunek, podkreślenie Twych atutów i doświadczenia. Przedstawiając za pomocą słów Twoje usługi oraz specjalizację, zachęcimy do kontaktu z Twoją firmą i skorzystania właśnie z Twojej oferty.
Jeśli szukasz osób, którym zlecisz copywriting np. teksty na stronę www lub do bloga firmowego – zapraszamy do kontaktu.
Social media świetnie uzupełniają widoczność Twojej firmy w sieci. Dzięki nim możesz być jeszcze bliżej klientów. Wręcz w ich torebce, czy kieszeni… Obecność na Facebooku to doskonała okazja, by zaprezentować swoją firmę i działania także od tej mniej biznesowej strony. Pokazując zaplecze, to jak wygląda przygotowanie produktów, czy pakowanie towarów zyskujesz szczerze zainteresowanych fanów.
Dzięki połączeniu możliwości firmowej strony internetowej i pixela Facebooka możesz docierać do osób, które do Ciebie zajrzały, a z jakichś względów nie skorzystały z Twojej oferty. Możesz im się przypomnieć, lepiej zapaść w pamięć i zbudować naprawdę trwałą relację. Możesz kierować swoje reklamy do konkretnych grup wiekowych, o konkretnych zainteresowaniach, zarobkach, czy nawet…matrymonialnych planach…
To jednak temat na zupełnie inną dyskusję, a może marketingowe konsultacje?
Póki co, pamiętaj teksty na stronę www jak i w innych materiałach są bardzo ważne. To one, obok przykuwających wzrok obrazów sprzedają! Dziedzina copywritingu i webwritingu rozwija się przez ostatnie lata niesamowicie. Zwróć na siebie uwagę, wyróżnij się i korzystaj z możliwości jakie oferuje content marketing w dawaniu wartości i budowaniu relacji z klientami. Nie sztuka sprzedać raz…
Sztuką jest zadowolić klienta jeszcze przed zakupem, wzbudzić w nim emocje i doświadczenia, po które będzie chciał wracać i którymi chętnie podzieli się z innymi.